Tuesday, October 04, 2005

Jalan-jalan umah faisal
ahad lepas aku gik umah faisal,dia da buat makan2 sket...or kalo lebih elok aku cakap kenduri doa selamat and tahlil untuk sambut ramadhan yang bakal tiba tak lama lagik..
pemergian kau pun sebenarnya tak dirancang pun...on the spot jek..coz bab makan2 nie tak leh bnyk songeh....
aku taruk gegambar yang di amik pada hari kejadian...
as usual,rosid gan gayanyer yang poyo...

sempat gik fidin...

antara bebudak perempuan yang datang..

pas makan..first time rosid tak habis makan..



inayatul kamilah a..k.a kak chik..my 2nd boss masa dalam src

'sempat gik buat meeting tue....'

reunion pertama bebudak SRC pas diaorang resign...

ahaks, 'ayunya' myraz...!'

'saya dulu sebenarnya tak berkesempatan naik buai nie...dah besar baru ada peluang nak naik...'

'pegang elok2 ek...kang jatuh laks...'

'tolong,saya tak bersalah......'












1 Comments:

Blogger DA1882 said...

huhuhu! familiar nye muke2 yg ade dalam gambo tu.. yg paling familiar bagiku adelah akak baju merah tudong krim tu.. hye nani! hye blog owner~

11:10 AM  

Post a Comment

<< Home