Friday, September 16, 2005

DemamFInal.....


Alhamdulillah...krisis air dah berakhir di UIAM...

Harapnya dapatler aku beristiqamah dengan amalan sepanjang tak de air kat uia nie
(semayang subuh berjemaah kat sejid ) .....

Hari kelas dah stat cam biasa jek...but ramai jek yang terus sambung cuti sampai mg depan....

tak de apa yang dibuat sepanjang cuti tak air ari tue..bnyk kuar jek dari dok kat bilik...

pepagi seawal kul 5pg dah kuar tuk gik sejid...bnyk gak buat ziarah sejid yang tak pernah aku pi sebelum nie....

antaranya sejid seri gombak, sejid kat malinja, wangsa maju, sejid as sobirin yang lawa tue
( cam al hambra' laks)...

pas semayang gik sarapan kat merata tempat...

balik uia sambung tdo...ha ha ha...

samagak gan waktu malam....

alhamdulillah dah berakhir...

cuma pelik gak tgk bebudak yang tak pernah merasa kesusahan bila tak da air nie...

bukan ler nak riak or what...dari form1 sampai form5...masalah takde air nie dah selalu sgt masa kat sekolah dulu...

so,nothing so special lah bila tak de air...

cuma terkenang zaman muda2dulu...ahaks! (camskang dah tua jek !)

Pas air aku diuji lagi dengan jadual exam yang giler pack.....

paling teruk penah aku alami semenjak belajor kat sini...

bukan apa aku dah serik dulu exam satu hari dua paper...( criminal1 gan QH 4 )...

perghh...tak ingat,penat giler mas exam 2nd paper waktu petang tue...

nie laks 3 hari 4 paper ma!

19 hb Industrial Law
20hb Public International Law ( pagi )
Criminal Procedure 1 (ptg )
21 hb Professional Practise( pg)

exam dibulan puasa...but tak per...sahabat dulu siap perang gik bulan puasa....

aku rasa memang akan letih giler aaa pas exam...

Ya Allah...berilah kekuatan dan keupayaan kepada Hamba mu ini tuk mengahdai segala dugaan hidup ini...

So, bnyk persediaaan yang fidin kena buat tuk final

0 Comments:

Post a Comment

<< Home