Thursday, September 22, 2005

Kembara Madrid( Spain)-Cherboug( France)-Russelsheim(Germany) '07 ?


Sejak taruk kat entry nie...ramai gak yang dok tanya ape ke mende nyer yang aku tulis nie?...

Tak kurangnya bnyk msg gak yang fidin terima nie....


Yang pastinya ialah satu impian aku untuk kembara di bumi tuhan ini pada tahun 2007...ahaks!

kenapa 2007?

Coz bnyk persiapan yang nak kena buat....

1) bersempena gan aku grads LLBs...( grads kali kedua)
2) Sempat ler aku menyimpan duit tuk gik sana...nak gik gan duit sendiri..baru terasa cam best giler....

Pastu orang tanya,kenapa nak tempat cam gitu?

Coz aku ada kawan and makcik kat sana..so cam senang sket kot nak tunjuk jalan etc...

Pepun doakan agar segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan ALLAH segalanya...


P/s Alhamdulillah exam criminal procedure dah diawalkan ke 16hb 10 2005...so jadual dah tak pack giler...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home