Sunday, February 13, 2005

Cuti panjang dah nak abis dah…

Erm..pejam celik dah abis cuti dah…esok bermula ler kelas cam biasa..adeh,malas giler nak gik kelas coz dah lama cuti..niler cuti yg paling onjg kot dlm sejarah mesia...ahaks!

Ntahlah,cuti nie tak bnyk yg aku buat…

bukak buku? Ade kot kejap,but tak lama..
tdo? bnyk gak…cam nak qadha tdo yg dulu…
kuar? Bnyk kali kot…
ngadap internet? bnyk tak terkira...

nothing best cuti nie..
Cuma ari jumaat ari tue…khutbah pnjg giler..mula kul 130ptg sampai kul 220 ptg…bygkan ler korang..dlm bhs arab laks tue…kesian mereka yg tak paham bhs arab..walaupun aku faham…tapi cam malas nak dengar…bnyk citer pasai hijrah,islam hadhari etc…

Aku cam rasa rugi laks tak baik umah…asalnya ada prog. Ari sabtu ahad nie…but postponed laks..tension giler aku… kalo balik mesti best ek..tapi nak buat camaner...

Pepun…test planning law and company law menanti aku naik cuti esok..
Tak bukak pun lagi bukunyer…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home