Friday, January 07, 2005

Erm...dah dua ari dah aku tdoq kul 4 pg..Korang mesti tanya ape yg aku buat sampai kul 4 pg...studi? tak kot di awal sem camgini...tapi yg pastinyer aku tak ler buat pkr yg tak baik lagi jahat...

ari pertama, aku gan sorang teman aku berciter panjang bnyk pkr especially yg berkaitan gan baitul muslim...hasil dari perbincangan tue,bnyk gak yg aku dapat dan mgkn aku akan apply kelak bila berteman...ahaks! bile ek? tg aa..smg apa yg baik itu dilakukan dan yg tak baik tue ditglkan jejauh dari idup aku bila berteman kelaks..

ari kedua laks, aku balik bilik pun dah lewat gak..coz buat kerje welfare sect kat ofis src..sempat tdo lebih kurang 30 minit jek. kmdn tetiber jek handset aku berbunyi...ishh,kacau betui...rupanyer pakdi yg call coz nak tanya mana aku park moto dia...lepas tue, baru aku terperasan yg aku ada msg..sah,mmg td aku tdo mati! msg aku dpt kul 1.08 pg dan aku hanya baca nyer kul 2pg..kesian kwn aku yg antaq msg tue...dia mintak tolong kat aku coz dia injured sket masa main td..aku nie pada mulanyer mmg malas nak gik coz bilik dia mmg jauh dari bilik aku..tapi aku tak sampai ati laks...aku nie mmg cpat kesian kat org n aku fikir ari nie turn dia sakit,sok lusa turn aku laks...tambah lagi dia mmg bnyk tolong aku dulu... lepas aku tolong dia,masa tue kul 4 lebih,aku tak leh lak nak pejamkan mata aku...eh,pasaipa laks nie..aku tdo kat bilik dia coz dah lewat n tak larat laks nak balik...ku pusing ke kanan dan kiri,tak leh laks pejam mata...sampailer kul 5 lebih baru boleh pejamkan mata...tue pun jap jek..kul 6 aku dah jaga..trus bgn semayang subuh...lepas tue trus aku balik bilik n tak tdo dah...biler gik kelas,aku mmg blur giler...sepatah pun aku tak faham..usul fiqh jek yg faham sket...

malam semalam trus aku collapse..lepas tgk citer korea kat channel 8 trus tdo smp ke subuh...ramai gak yg dtg ke bilik aku...dioarg grak gak aku..cuma tak mampu nak bukak mata...nasib baik ari nie ada kelas sejam jek...bolehler qada' balik....

ptg nie aku tersempak seorang insan yg pernah aku anggap sbg teman yg boleh berkongsi masalah aku..ntahlah lepas berlaku peristiwa( tak yah kot sebut apa peristiwa tue,yg pastinyer aku mmg sakit ati dan benci pada dia) aku trus hilang thiqah pada dia tuk berkongsi mslh gan dia...sebenarnya aku gan dia senasib coz ada peristiwa yg naturenyer lebih kurang sama gak ler berlaku ke atas kami berdua..so,memasing menasihati msg2...sampai skang aaku tak leh nak tgk muka dia..even though aku berkali2 pujuk ati aku tuk maapkan dia dan lupakan kisah silam,masih gagal gak...ntahler apa yg dia bncg gan sorang pimpinan tertibggi dlm ofis src td...kpd insan yg berkenaan..aku mintak maap kalo aku cam tak nak tgur,sori aa..aku perlukan bnyk masa tuk kembali sedia kala...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home