Tuesday, January 04, 2005

Azam Tahun Baru?

Selamat Tahun Baru buat korang kat luar sana...rasanya tak lambat gik kot aku ucap kat korang ek..aku kembali gik setelah lamanya aku bertapa kat sebuah gua Erm,apa azam korang tahun nie? selalunya bila tiba jek tahun baru,sumer orang akan cakap apa azam korang? camana gan azam tahun lepas,dah tertunaikah? harapnyer dah tertunai ler kot...
apa azam kau tahun nie? ntahlah susah nak cakap...tapi yang penting fidin nak perbaiki diri nie ke arah yang lebih baik...coz bnyak sgt buat salah...harapnya tahun nie sentiasa ceria walaupun dilanda pelbagai masalah...

ptg tadi aku baru jek kuar gan ajeeb dah lama gak tak jumpa gan dia...semenjak dia dtg masa konvo dulu ,sampailer skang..skang dia dah keje dah...best giler aa dengar citer dia...pengalaman dia kat awan nan biru..dia dah gik bnyak negara siot.. bnyakler citer2 menarik dia yg aku dengar tadi...pastu kitaorg gik tgk Kungfu Hustle yg lawak giler...kesimpulannya mmg best giler n enjoy ...
balik tue trus jek gik mtg...

Esok aku hanya ada kelas sejam jek..boring and rasa seronok laks,ntahlah,apa ek nak buat esok?mgkn studi kot....coz mg dpn dah stat bnyak first test dah.. setakat nie land 2 ari rabu nie,comp 2 ari khamis...yg lain tak tau gik..pepun, good luck pada sumer untuk 1st test korang ek..

sem nie gak aku belajar bhs perancis...bkn apa jst tuk suka2..jealous gak gan sepupu aku yg duduk kat france yg pandai giler ckp france walaupun baru jek beberapa tahun...erm,cakap pasai bhs perancis nie.ianya amat sesuai untk mereka yg dok kat utara dan jugak bagi mereka yg tak boleh sebut huruf r gan betui....
Anyway, aku dah letih giler ni. Tak balik bilik lagi..jumpa lagi ek..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home