Tuesday, January 18, 2005

har temuduga kat rtm...

ari nie aku gan myraz ada audition kat rtm...kitaorg kuar uia awal ler sgt coz takut tak sempat..auditionnyer mula kul 9 pg...kitaorg tpaksa tukar 2 trains maa...memula naik putra...ya allah penuh giler manusia yg nak gik kerje..sampai bersesak cam sardin...selagi boleh masuk diaorg akan masuk nyer aaa..pastu naik komuter yg lembab nal mampos tal seindah mottonya pantas merentasi waktu...

sampai kat rtm tepat2 kul 9 pg...trus ke wisma tv..bila sampai jek..trus akak tue bagi skrip...kelihatan ramai gak dapat 2nd stage nie...yg peliknyer...ini audition tuk rancangan bicara islam..but yg datangnyer ramai yang tak pakai tudung...ada gak aa yg dtg gan pakai tudung ala2 bienda gitu...rupa-rupanya bukan rancanagn bicara islam,but majalah...

skrip yg diberi citer tentang ragut...kena buat suara ala2 can wan kamaruddin laks..ntahlah aku rasa rancangan majalah nie lebih kurang kot cam edisi siasat agaknya...biasala,rtm kan suka meniru rancangan org lain...

myraz tampil gan penuh semangat nyer,hinggakan sumer org terpukau...aku dah buat abis baik tadi...tapi..ntahlah aku rasa jiwa aku nie tak sesuai gan bidang penyiaran kot,lebih sesuai gan admin jek...aku tak pernah pun bermimpi nak jadik pengacara..aku lebih berminat nak jadik ptd...kalo bole nak jadik duta kat france...perghhh..tingginya cita2..sbb tue skang aku tgh belajar french..

esok aku dah balik tpg...sesungguhnya terasa boring tahap cipan dok uia skang coz ramai yg dah balik...kanot still demam gik..thanx kat emma coz tolong bwk dia gik klinik..aseeb pun demam gak, but dah balik segamat pagi tadi....

selamat aidiladha aku ucapkan untuk sumer ek!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home