Thursday, January 13, 2005

aku baru jek abis 2 tests sepanjang minngu nie....semalam aku test land 2,ari nie comp. 2...soalan comp. tadi tak ler susah sangat coz soalannyer lebih kurang jek gan those yg amik kul 10 pg td..cuma madam tukar sket jek...cam tue gak soalan land...lecturer juat reprint jek soalan test sem lepas..rugi betui aku tak mintak kat razwan soalan test land yg sem lepas jek...naik cuti nanti aku still ada 3 test gik...kebanyakkan testlepas cuti tpaksa di postponed coz ada anak sultan kelantan nak gik haji tahun nie...so lecturer kna tangguh sumer test..tapi bagus gak

semalam,aku ada terima satu calll dari RTM...yg asalnya aku ingat call dari uitm...diaorg call suruh dtg tuk 2nd audition ari isnin nie...aku cdg nak balik tpg ari sabtu nie,tpaksa laks balik lambat sket..ntahlah,aku terkezut bila dapat call tue,cam tak percaya laks...mana tak nyer...ari tue,aku buat main-main jek...tak buat pun sungguh2...niat aku just suka2 n nak amik pengalaman...aku rasa,2nd stage nie mesti susahnyer...pepun kna buat bnyk research dan homework tuk sumer nie...aku tak harap sgt,just nak buat yg terbaik jek..ada rezeki,adeler...

ari sabtu nie gak classmate aku nak kahwin...namanyer siti selihah...bebudak smapk...dia nak kahwin gan school mate dia gak...pepun kepada siti selihah dan suaminya,aku ucapkan selamat pengantin baru...semoga berkekalan sehingga akhir hayat,serta dimurahkan rezeki oleh ALLAH...amin

1 Comments:

Blogger KiMi said...

huyoo...jadi pengacara siot...

10:18 AM  

Post a Comment

<< Home