Saturday, January 29, 2005

audition....

17 hb ari tue,aku gik interview tuk kali ke 2 kat rtm...bile smp rtm jek,dah ramai org dah dtg..sumernya ada 11 org..apa yg mengejutkan ialah,aku diinformkan audition nie katanya tuk rancangan bicara islam..ntahlah,yg dtg tue pakai baju bukan tuk rancangan bicara islam...rupanya bukan tuk bicara islam,but rancangan majalah..ala2 cam edisi siasat ler konon...

pastu aku diberi skrip tuk ckp kat dpn kamera kang...perghh,daripada skrip tue,mmg kna buat cam wan kamaruddin yg terkenal gan pktn 'apa kejadahnya?'...kna buat nada marah coz topiknya berkaitan gan ragut..

sebelum masuk kat studio tue,kitaorg kna touch up sket..so gik aa bilik make -up...adeler 'akak' yg tolong solekkan tuk kitaorg..just taruk bedak jek..aku jumpa gak gan hj ngasri sain yg baru abis selamat pagi malaysia..sempatler bersembang ler gan dia sket...

kul 1030pg aku pun msk aa dlm studio 2..macam2 ragam yg aku tgk...terus membuatkan aku rasa gambra yg teramat sgt..dahler aircondnya sejuk tahap bapak nyersejuk....

bile smp time aku,aku pun buat cam disuruh,memula tue terketar and gagap gaks,but then ok jek...

ntahler,dapat ke tak,aku tak kisah...kalo dpt bagus gak,coz bole tambah income sket...kalo tak dapat nak buat camana...

semenjak 3 hari nie aku terasa,ceria yg teramat sgt..ntahlah,but seronok jdk camgitu coz rasa senang ati jek...mgkn dah kerap sgt kot bersedih,ALLAh bg laks gembira...

bayangkan,perut rasa nak makan coz lapar,but at the same time rasa kenyang laks..walau pnat camana pun,tak terasa pnat..

skang nie masih gik sbuk gan test...tiap2 hari ada jek org yg ada test...pendek kata,moot court tue penuh aaa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home