Thursday, December 08, 2005

Final Sem.....? Ntahler...


Ahaks...Dah 4 hari dah sem baru dat setat..

Nie final sem aku kat uia...

ntahler...cam tak nak sambung syariah jek....

bukan apa,bnyk tanggungjawab yg nak kena pikul pas grads....

spnjg cuti lepas,aku bnyk terfikir pasal masa depan...

nak keje apa? master? syariah? chambering?

still blur gik skang....


sem baru gak satu sem yang agak boring lagi kehilangan...

ramai kengkawan yang dah grads...

kalo dulu meriah jek dok ali tue...skang tgl berapa kerat jek kat ali...

bnyk bebudak junior...

tapi ada sorang kawan aku namanye khaie yg tersangat sangap tahap cipan lagi dewa coz kehilangan roomate yg gile2 tue...

tiap2 hari balik bilik hanya tuk tdo...room mate nye yg tak bnyk bercakap...

ahaks! sem nie gak bilik aku jadik port tuk hilangkan kebosanan diaorang...

tiap ptg dtgler manusia2 yg sangap itu ke bilik aku...termasukler kanot yg buat bilik cam transit room sementara nak tg kelas ptg...

semalam razwan laks dtg uruskan 'something' kat kuliah...

bgs gak dtg dapatler bnyk ole2 from korea..bnyk gak dia borong souvenir kat korea...

yg pastinya,koleksi tin2 minuman aku dari oversea dah bertambah...latest from korea..

adeler minum air korea..ala2 cam hundred plus gitu..di samping makan kim...

pepun saki baki idup kat uia nie mesti diteruskan sampai grads...

kepada mereka yg dah grads tue...smg trus dpt keje ek..ingat ler kat org yang tak grads gik nie..ahaks!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home