Monday, February 06, 2006

Alhamdulillah.....


setelah berminggu-minggu lamanya worked on it...at last kul 1145 pagi tadi,tamatlah segala kisah 'penderaan mental' yang aku lalui selama ini...

Hantar sudah,segala kerje PP tadi...semalam memang berjuang habis habisan ler utnuk siapkan keje PP..sampai tak tido..aku hanya berkesempatan tido pas semayang subuh..dalam kul 645 pagi...kelas Public International Law 2 kul 8 pg memang burn ler..penat giler..

habis keje PP,keje lain laks mendatang diriku ini..keje Civil Procedure 2 laks...but tak pa,coz kejenyer bukan dibuat setiap minggu cam PP...

Aku tahu ini baru sebahagian daripada apa yang bakal aku tempuhi bila habis belajar...tapi bila fikir balik..ianya suatu kenangan manis bila belajar...yang mana mungkin aku tak akan dapat rasa lagik pas habis belajar..he he...

Skang aku dalam proses nak buat business tourism..everything dalam perancangan giks..so sesapa yang nak gik melancong dalam gan luar contactler aku,coz aku leh dapat harge murah..he he...harapnyer segalanyer akan berjalan lancar...penting gak nie tuk masa depan...

esok aku nak pi tgk Teater Muzikal PGL kat setana Budaya...nak pi gan Mr. AlangtengahBirukundang....hopes nak amik bnyk gambo sok.. he he...



0 Comments:

Post a Comment

<< Home