Friday, December 30, 2005

......business........


ahaks!...2 hari tak pi kelas...
aku pi taraining tuk jadik urusetia + speaker tuk Program PKNS...
ari pertma kat uitm..pastu ukm semalam...

bila gik kelas..adaler bebudak yg perli coz sbuk gan business..
especially...kaie..bebalik jek trus pancung aku....

kaie : Hang dah grads ka fidin...sampai kelas pun tak pi...
fidin : aku pun jawabler...ha ha,dah grds pun...

ala baru jek 2 hari tak pi kelas..aku tak penah ponteng pun sblm nie.....bila lagi nak hbskan..

bnyk mende yg aku belajar..especially pasai perangai org melayu kat uitm spnjg prog..compared gan bebudak cina kat ukm..

jauh sgt beza...

mmg penat giler...kuar bilik kul 7 pg...balik kul 10 malam..
trasa cam dah keje...
teringat laks akan budak yg tgk dok chambering yg kuar kul 7 balik kul 10 malam..

weekend nie tak tau nak buat pa...cuti new year..mg lepas cuti gak...bosan tahap cipan...tak tau nak buat apa...sumer org balik..

aku ucapkann Selamat tahun Baru kepada sumer...baguih,thn nie takda sambutan tahun baru...kununnya memperingati tsunami...

sebut tahun baru nie...ramai orang akan tanya or kalo bloggers tue akan buat entry pasal :

1) azam tahun baru
2) kenangan spnjg 2005..

bagi aku...azam tahun baru? ntahlah stakat nie tak decide lagi kot...
kenangan 2005..? ada manis lagi ada pahit...aku belajar pasal kehidupan..

1 Comments:

Blogger Iz said...

happening jugak ye...I just spent my new year at home, doing things I dont wanna do...tengok ler if next year ada kesempatan lagi..teringin gak nak tgk fireworks.

12:54 AM  

Post a Comment

<< Home