Wednesday, January 18, 2006

mid term mood...

semenjak akhir-akhir nie sbuk sket gan keje drafting PP yang amat 'best ' bila nak buatnyer...
penat gak aku membuat keje2 ini...but aku berfikiran positif pasal nie...coz aku percaya,apa yang aku lalui ini hanya kecil sahaja kalo nak compared bila dah keje nanti...
minggu lepas, mr baha bagi keje hari jumaat dan nak kene hantar hari isnin...bayangkan ler nak kena isik bnyk form yang sebelum ini pun mmg tak pernah dengar pun...erm apa gik amik form dala buku terus fotostat jek..pastu besarkan jadik saiz a4...
bermula jumaat malam sehingga ler kul 3 pagi hari ahad...aku gan bebudak nie dok buat keje pp...memang tak rasa langsung nikmatnya weekend..
a bit tension,coz bnyk perkara yang terpaksa dikorbankan,dan tak leh aku nak buat...
dah lama gak aku tak amik gegambo...tangan ni dah lama rasa gatal nak amik gambo..but terpaksa tangguh coz keje yang menimbun....
semalam baru jek abis satu mid term..Public international law..bnyk lagi yang menanti pas mid break nie...
tadi pun dah dapat lagik keje PP...and as usual kene buat bnyk keje...
pepun itulah satu pengorbanan yg perlu dibuat dalam idup ini..
tak sabar rasanya nak tunggu mid break...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home