Friday, July 29, 2005

Lelagi Cape Town

Semalam aku dapat undangan drp Dr. Zaid tuk dtg umah dia...dia buat BBq aa coz ada rombongan dtg dari CApe TOwn..PAkcik Achmat PAtience dtg ke mesia dan akan balik ke sana ari nie...
Aku pun tau pasal undangn nie melalui zihah...tu pun selisih kat depan lab..but tak apa,coz bole makan free...coz standard aa skang tgh kering siot...JPA pun tak masuk gik...katanya masuk awal bulan 8..

aku semalam gik gan zihah,kan and kanot..kroni aku aa masa gik cape town...ckp jek gik memana kat sana...kitaorg mesti gik sesama..
pastu merasa aa naik keta zihah,getz 2 pintu...singaporenyer edition...kat mesia tak de beb..dahtue plat keta dia plat singapore aa...

sampai pun agak lambat...and aku tertanya2 pakcik achmat yg mana ek dtg?
rerupanya,pakcik achmat yg tinggi,yg aku tak ingat nama dia coz maklum aa dah setahun lebih tak jumpa..

dioarang ada gak tunjuk video org2 kat cape town..rindu giler kat diaorang...cam nak gik lagi..
but tak tau aa bila lagi nak pi..budget pun tak menentu...

bila time makan,aku gan kanot apa lg..kotaorg bantai jek apa yg ada...bnyak mknn yang tak abis pun...kalo bole tapau,mmg nak tapau..but segan laks..kang org kata pelahap sgt..

kitaorg stay kat umah dr. zaid pun lama gak..balik jek uia baru teringat presentation evidence

tak siap lagi...

adoih,mati siot kalo tak siap..

terpaksa aa stay semalam sampai kul 3.40 pg tadi tuk siapkannya..

ingatkan nak ponteng jek kelas Civil Procedure...but tak leh aa cam gitu...dah masuk final year dah..tak leh aa buat perangai cam first year dulu...

yg hampagasnyer,bila sampai kat kelas,kelas cancel..kalo tau baik jek sambung tdo kat bilik coz next klas kul 11 pg..but nak buat camana...

tuk presentation nie,aku amik sikit gambaq meertaro gan sempai chung( yg skang tgh exam )


credit tuk dua mamat nie...

ok ek, teman nak gik makan laks nie..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home