Thursday, July 14, 2005

A nice start ? maybe…

Sem 1 baru jek start beberapa ari yang lalu…and as usual ari pertama setiap sem akan ramai student yang sibuk gan add drop…and for me,tak ler sibuk sgt coz everything dah settle..just gik klas jek…

But ari nie…terasa laks nak drop building contract..dan cadangnya nak amik industrial law..nampak cam best jek..ntahlah baru ari nie terbukak ati nak amik industrial law…coz aku malas nak amik building yang terlalu bnyk case..tak terkiranya bnyk nya…nama casenya summer nak dekat2…

Dan bila naik 4th year,baru rasa cam best laks belajar procedura…kalo dok dalam kelas tue,terasa jap jek masa sejam berlalu..ntahlah…ada org kata ini mgkn awal sem jek..but aku harap perkara akan berterusan sampai hujung sem…

Cuma sem nie..aku tgk bebudak lelaki cam berkurang laks dalam kelas…bayangkan dalam setiap kelas,hanya ada 2@3 baris jek bebudak lelaki compared gan bebudak perempuan yg ramai laks…hinggakan kitaorg terpaksa jadik backbenchers laks…

Sem nie gak aku dah tak dok bilik lama dah…mituid gan myraz still there…aku pindah naik satu level,tingkat 4…but kali nie dah tak ada pemandangan menarik dah…kalo dulu bole tgk masjid gan padang…skang tgk bilik org laks..

Dapat roommate baru..razwan.mat jap gan hakim(irk)…ok ler gak bilik tue..Cuma tak cat lagi jek..mgkn sabtu nie kot..

Ari sabtu nie gak, schoolmate aku kawin…Bahij..kawin gan coursemate dia kat Ireland

Bebudak nie ad gak nak gik kenduri dia…coz dkat gak laaa,kat melaka..

Ramai jek schoolmate aku yg dah kerja..bebudak uia jek yg belum kerje gik…

Aku ada lebih kurang 8 bulan gik nak grads…

Bahij, selamat mendirikan rumah tangga…semoga kekal hingga akhir hayat.ahaks!

1 Comments:

Blogger Iz said...

selamat menempuh semester baru...final year is the BEST year in Law School !

6:43 PM  

Post a Comment

<< Home