Friday, May 07, 2004

wah..hari nie adalah hari yang paling memenatkan aku...semalaman aku tak dapat tidur coz buat assignmnt ethics and kerje lawsoc..ntahlah..dari dulu lagi aku suka tangguh kerja and buat sesuatu last minutes..but alhamdulillah dpat gak siap kul 9pg( klas fidin kul 10 pg) tapi nak kata best gak buat keje last minit nie...terasa nikmat membuatnya(betuika fidin?) dahtue masuk klas kejap jek..adalah lebih kurang 25 minit...lepas tue terus kuar coz pdaq telefon ada hal penting nak kene settlekan kat luar..aku pun kuar...kononya nak gik tandas..macam bagus laks aku nie buat camtue...nasib baikler ada pate(thanx coz amikkan buku n submitkan assignmnt aku) yang sanggup tolong aku...bila melangkah masuk LAwsoc lepas jumaat,heboh diperkatakan pasal kes norita yang kini menjadi topik hangat gak....yang terkejutnya,ditulis dalam akhbar, mangsa dan beberapa orang rakannya pernah meminum arak di Hard Rock Cafe..fidin tak nak salahkan mangsa...cuma terkilan juga sedih bila membaca berita itu...itulah realiti masyarakat malaysia darsawarsa mutakhir kini...
Final pun dah tak lama...fidin start exam hari rabu 19/5 EPS 1 (2.30ptg)dan habis 20/5 ethics(2.30 ptg)
ntahlah...pejam celik..cepat jek masa berlalu..tup-tup dah nak final dah..tapi fidin masih lagi berhoney moon...tak buat apa-apa persediaan pun...pepun tak leh dah nak berhoney moon lagi...come on fidin,wake up!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home